• بله
  • اینستاگرام
لوگوی اوقاف

خبر ویژه

بيشتر

يكشنبه24ارديبهشت1402

17:39

620

اجتماع عظیم «اربعین» تهدیدی برای دشمنان اسلام است

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به اجتماع عظیم اربعین آن را تهدیدی برای دشمنان اسلام دانست و گفت: دشمنان برای تضعیف اربعین از هیچ تلاشی فروگذاری نخواهند کرد.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به اجتماع عظیم اربعین آن را تهدیدی برای دشمنان اسلام دانست و گفت: دشمنان برای تضعیف اربعین از هیچ تلاشی فروگذاری نخواهند کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی خاموشی رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه امروز (یکشنبه) در همایش رؤسا و کارشناسان ادارات حراست اوقاف و امور خیریه کشور در مشهد مقدس اظهار کرد: انسان باید پاسداشت حق، حق‌خواه، خدا خواه و صلح‌خواه باشد و اگر اینگونه باشد در هر شرایطی از دین، آیین و آرمان خود دست برنمی دارد.

وی با بیان اینکه حراست از خود مقدم بر حراست فیزیکی و سازمانی است، تاکید کرد: شناخت زمان بسیار مهم است و باید اقدامات ما نسبت به مسائل به روز باشد.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به پیشرفت انقلاب اسلامی در چهار دهه گذشته، گفت: برای حراست از دین اسلام و آرمان‌های انقلاب اسلامی بصیرت بسیار مهم است و در شرایط فعلی دین اهل‌بیت (ع) باید پاس داشته شود و انقلاب اسلامی متصل به انبیاء، اولیای الهی و شهداست.

حجت‌الاسلام والمسلمین خاموشی با اشاره به اجتماع عظیم اربعین آن را تهدیدی برای دشمنان اسلام دانست و افزود: دشمنان برای تضعیف اربعین از هیچ تلاشی فروگذاری نخواهند کرد.

وی با اشاره به نقش مهم رسانه در ترویج دروغ یا واقعیت، تصریح کرد کرد: امروز بشریت بدون رسانه زنده نیست و در آینده نه چندان دور هزاران ماهواره وجود خواهد داشت که شاید نتوانیم بسیاری از موارد را کنترل کنیم.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه یادآور شد: دشمن برای جلوگیری از پیشرفت اسلام و انقلاب اسلامی نمی‌خواهد که قرارگاه فرماندهی رسانه ایران خارج از مرزهای ایران فعال باشد.

نظر شما
نام
پست الكترونيک
وب سایت
متنی که در تصویر می بینید عینا تایپ نمایید
نظر

آخرین اخبار

بيشتر

اخبار

بيشتر

پیوندها

بيشتر