• بله
  • اینستاگرام
لوگوی اوقاف

اخبار

بيشتر

چهارشنبه3خرداد1402

10:07

1663

روز ملی امامزادگان 10

فعالیت‌های مرکز افق امامزاده ابوالحسن(ع) تشریح شد

مدیر امامزاده ابوالحسن (ع) گفت: در مرکز افق آستان مقدس امامزاده ابوالحسن (ع) فعالیت‌های قرآنی، اجتماعی و فرهنگی صورت می‌پذیرد که در مقایسه با امامزادگان شاخص استان تهران بسیار شاخص است.

مدیر امامزاده ابوالحسن (ع) گفت: در مرکز افق آستان مقدس امامزاده ابوالحسن (ع) فعالیت‌های قرآنی، اجتماعی و فرهنگی صورت می‌پذیرد که در مقایسه با امامزادگان شاخص استان تهران بسیار شاخص است.

محمد حسین نیک پور مدیر امامزاده ابوالحسن (ع) در گفتگویی با اشاره به برنامه‌های مرکز افق این آستان مقدس اظهار داشت: در مرکز افق آستان مقدس امامزاده ابوالحسن (ع) فعالیت‌های قرآنی، اجتماعی و فرهنگی صورت می‌پذیرد.

وی به فعالیت‌های فرهنگی اشاره و تصریح کرد: برنامه‌های فرهنگی در مناسبت‌های ملی و مذهبی اعم از ولادت‌ها، شهادت‌ها و… در این آستان برقرار است و همچنین در شب‌های جمعه شاهد قرائت دعای کمیل و برنامه‌های هفتگی از جمله برگزاری کرسی تلاوت و تفسیر هستیم. از دیگر اقدامات می‌توان به بحث برپایی غرفه کودک و غرفه معرفت اشاره کرد. همچنین در مناسبت‌های مختلف اعم از ماه‌های رجب، شعبان، رمضان، محرم و صفر و روزهای پنجشنبه و جمعه این آستان میزبان مبلغان و مشاوران بوده و از این طریق به زائران خدمات رسانی می‌شود.

مدیر امامزاده ابوالحسن (ع) درباره فعایت‌های اجتماعی این آستان اظهار داشت: در بحث فعالیت‌های اجتماعی می‌توان گفت امامزاده ابوالحسن (س) در بین امامزادگان شاخص استان تهران فعالیت بسیار خوب و درخشانی دارد و تا کنون ۲ هزار و ۵۵۵ خانواده را تحت پوشش خود قرار داده است. خانواده‌های تحت پوشش شامل زنان بی سرپرست، ایتام، اتباع ایرانی و پاکستانی می‌شود.

حسین نیک پور ادامه داد: برگزاری کلاس‌های آموزشی، رفاهی و درمانی آن هم به صورت رایگان از طریق خیرین و خیریه حب الحسین (ع) آستان از اقدامات فعالت های اجتماعی به شمار می‌رود.

وی اضافه کرد: برای خانواده‌های تحت پوشش همه برنامه‌های درمانی، خدماتی، آموزشی، سبک زندگی به رنگ خدا، کلاس‌های قرآنی، نهضت سواد آموزی برای کودکان بازمانده از تحصیل در حال انجام است.

مدیر امامزاده ابوالحسن (ع) در پایان خاطرنشان کرد: در بحث عمرانی نیز می‌توان گفت امامزاده ابوالحسن (س) سر آمد همه امامزادگان سرآمد استان تهران به فعالیت‌های عمرانی اهتمام دارد.


نظر شما
نام
پست الكترونيک
وب سایت
متنی که در تصویر می بینید عینا تایپ نمایید
نظر

آخرین اخبار

بيشتر

اخبار

بيشتر

پیوندها

بيشتر