• بله
  • اینستاگرام
لوگوی اوقاف

اخبار

بيشتر

يكشنبه20اسفند1402

14:28

273

فیلمبرداری مجموعه تلویزیونی «خانه روشنا» به پایان رسید

مراحل فیلمبرداری مجموعه تلویزیونی «خانه روشنا» به کارگردانی مهدی زنگنه پایان یافت.

مراحل فیلمبرداری مجموعه تلویزیونی «خانه روشنا» به کارگردانی مهدی زنگنه پایان یافت.

فیلمبرداری مجموعه تلویزیونی «خانه روشنا» به کارگردانی مهدی زنگنه و تهیه‌کنندگی هادی خدادی در تهران به اتمام رسید.
ارغوان قاسم نژاد و مهدی زنگنه، نویسندگی این مجموعه ده قسمتی را بر عهده دارند و حامد عبدالهی نیز به عنوان مشاور پروژه این مجموعه تلویزیونی است. دیگر عوامل این مجموعه نیز عبارتند از: مدیر فیلمبرداری؛علی محمدزاده، مدیر تولید؛ حمید سرپیران، مدیر صدابرداری؛ فرهاد تبریزی، طراح گریم؛ نازنین امینی، طراح صحنه و لباس؛ پوریا توکل خواه، گروه کارگردانی؛ امیر عموری و نوید مینایی، بازیگران؛ کیمیا خلج، معصومه محمدپور، ساناز سماواتی، محمدرضارهبری، مهدی علیپور، افشین سنگ چاپ، شیدا باطنی،علی بهادری، فرخنده طالبی، حسنا قبادی، فرج الله گل سفیدی و پروین ملکی.
«خانه‌ روشنا» داستانی پیرامون سنت حسنه وقف دارد و در ۱۰ قسمت برای پخش در سال ۱۴۰۳ آماده می شود.


بخشی از داستان این مجموعه تلویزیونی بدین شرح است: «غزاله و لاله، از آنجا که خودشان طعم یتیمی را چشیده‌اند، همواره آرزو داشته‌اند مرکزی برای نگهداری از کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست تأسیس کنند. چند سال قبل، خانم شکوهی خانه‌ بزرگ و قدیمی‌اش را در اختیار آن دو قرار داده و به این ترتیب «خانه‌ی روشنا» تأسیس شده است.
غزاله بلاگر هم هست و با موضوع خانه‌ روشنا و کودکان ساکن این خانه، و نیز سایر فعالیت‌های خیریه، ویدئوهایی در فضای مجازی منتشر می‌کند. اما از آنجا که خانم شکوهی وقف‌نامه‌ای از خود به‌جا نگذاشته، ورثه‌اش پرونده‌ای برای بازپس‌گیری خانه‌ی روشنا تشکیل می‌دهند. غزاله و لیلا، حین پیگیری این پرونده، با مسئله‌ی وقف و انواع آن آشنا می‌شوند...»

نظر شما
نام
پست الكترونيک
وب سایت
متنی که در تصویر می بینید عینا تایپ نمایید
نظر

آخرین اخبار

بيشتر

اخبار

بيشتر

پیوندها

بيشتر