• بله
  • اینستاگرام
لوگوی اوقاف

اخبار

بيشتر

سه‌شنبه22اسفند1402

12:18

224

توزیع عیدانه ۲۵ میلیارد ریال بسته معیشتی در یزد آغاز شد

رییس اداره اوقاف و امور خیریه یزد گفت: توزیع ۲۵ میلیارد ریال بسته معیشتی از محل اجرای نیات موقوفات مرحوم ابوالقاسم رشتی در یزد آغاز شد.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه یزد گفت: توزیع ۲۵ میلیارد ریال بسته معیشتی از محل اجرای نیات موقوفات مرحوم ابوالقاسم رشتی در یزد آغاز شد.

محمدحسین کاظمی گفت: هر ساله بنا بر نیات واقف، ۵۰۰ بسته معیشتی در ماه مبارک رمضان و همین تعداد در عید نوروز بین خانواده های نیازمند توزیع می شد که امسال به دلیل تقارن این دو عید مقرر شد در قالب جدید و به صورت یکجا اقدام شود.
وی ادامه داد: در بسته بندی امسال از ظروفی استفاده شد که دور ریختنی نباشد و بتوان در طول سال نیز استفاده کرد و نسبت به تهیه اقلامی اقدام شد که در هر ۲ مناسبت قابل استفاده باشد و برای هر بسته ۳۰ میلیون ریال هزینه شد.
رییس اوقاف و امور خیریه شهرستان یزد گفت: تعداد ۵۰۰ بن لباس به ارزش هر کدام ۱۰ میلیون ریال و ۵۰۰ جلد قرآن برای اهدا به جلسات قرآن و مساجد تهیه شده که برای هر جلد کلام الله مجید مبلغ ۲ میلیون ریال هزینه شده است .
کاظمی اظهار داشت:در توزیع بسته های معیشتی سعی شده کرامت انسانی و دستورات اسلامی رعایت شود و لذا با توجه به برنامه ریزی انجام شده در زمینه توریع اقلام نیز این روند اجرا خواهد شد تا شان و کرامت انسانی مراجعه کنندگان حفظ شود .
محمود شیخ زاده عضو هیئت امنای مسجد ابوالقاسم رشتی محله قاسم آباد یزد نیز به ایرنا گفت: در این مسجد هر سه نوبت نماز جماعت برپا می شود و بنا بر نیات واقف و به خصوص کمک به نیازمندان و در مناسبت های مختلف توزیع بسته های معیشتی انجام می شود .
شهرستان یزد دارای ۴ هزار موقوفه و ۱۲ هزار و ۵۰۰ رقبه است که تنها هزار موقوفه، درآمدزایی و گردش مالی دارد .


نظر شما
نام
پست الكترونيک
وب سایت
متنی که در تصویر می بینید عینا تایپ نمایید
نظر

آخرین اخبار

بيشتر

اخبار

بيشتر

پیوندها

بيشتر